DO GÓRY
logo fuss magazyn

„PROSIMY NIE DOTYKAĆ” – DZIEŁO W MUZEUM SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ

P. Zięciak | KĄTEM OKA

W muzeum sztuki współ­cze­snej na eks­po­zy­cji można usły­szeć co kilka minut pada­jące ze strony obsłu­gu­ją­cych wystawę słowa: „Prze­pra­szamy, pro­simy nie doty­kać”. Następ­nie czę­sto pada­jąca odpo­wiedź brzmi: „Dla­czego? Prze­cież jeste­śmy w muzeum sztuki współ­cze­snej”.

TAŃCZĄCE STANY EMOCJONALNE

M. Urbańska | KĄTEM OKA

Wywiad z Dominiką Knapik - choreografką i tancerką nominowaną do Paszportów Polityki 2016

SPORA KWOTA ZA PLAGIAT

A. Kwiatkowska | KĄTEM OKA

Cytat, naśla­dow­nic­two, a może pla­giat? Co roku do sądu naj­wyż­szego wpływa mnó­stwo spraw o zła­ma­nie prawa autor­skiego- także przez twór­ców, wio­dą­cych na świa­to­wym rynku dzieł sztuki. Co zatem robić by się tego prze­strze­gać ?

ROZKROK FRANCUSKO-POLSKI

B. Rusinek | KĄTEM OKA

O fil­mo­wej nie­za­leż­no­ści i doświad­cze­niu wie­lo­na­ro­do­wo­ści z reży­serką Znam kogoś, kto Cię szuka – Julią Kowal­ski roz­ma­wia Bar­bara Rusi­nek.

POSTMODERNISTYCZNY HORROR VACUI W MALARSTWIE PIOTRA SAULA

M. Micuła | KĄTEM OKA

„Jeste­śmy opusz­czeni, jak dzieci i doświad­czeni, jak ludzie sta­rzy, jeste­śmy zaja­dli i bru­talni i smutni i powierz­chowni – myślę, że jeste­śmy zgu­bieni”

RUSS MEYER I KOBIETY

M. Płaza | KĄTEM OKA

Olbrzy­mie biu­sty, bez­pru­de­ryjne kobiety i seks unu­rzany we wdzięcz­nym kli­ma­cie wol­nej miło­ści – z tym wszyst­kim koja­rzyć się może nazwi­sko Russa Mey­era.

CIĘŻKA MIŁOŚĆ

M. Stańczyk | KĄTEM OKA

Inter­nauci poka­zali, że osoby noszące ubra­nia w roz­mia­rze 38+ mają ogra­ni­czone prawo do szczę­ścia – widzom mało praw­do­po­dobne wydało się, że dziew­czyna jak Dun­ham mogłaby spodo­bać się takiemu męż­czyź­nie jak Patrick Wil­son.

Z MIŁOŚCI DO… SIEBIE

D. Janiak | KĄTEM OKA

W cza­sach przed­szkol­nych zako­chi­wa­łam się sta­ty­stycz­nie 1,5 raza w tygo­dniu. Szybko oka­zuje się, że cza­sami lepiej jest poha­mo­wać swoje emo­cje i nie­speł­nione fan­ta­zje.

Ta strona korzysta z plików cookie.